Perhatian Buat Semua Pelawat Profit Access Biz Blog...

Perhatian Buat Semua Pelawat Profit Access Biz Blog...
Sila baca kesemua post yang terdapat di dalam blog ini untuk mendapat maklumat dan gambaran sebenar perniagaan yang saya jalankan. Sila hubungi saya untuk maklumat lanjut...Bertanyalah pada yang pakar..Terima Kasih

Sunday, May 31, 2009

TRB Open Day @ WIsma Uptrend

Salam to All..pada weekend lepas 30hb5 diadakan satu perjumpaan untuk semua ahli Uptrend yang bernaung di bawah Team TRB. Perjumpaan diadakan di HQ Uptrend di Wisma Uptrend Network Sdn. Bhd. di One Jaya PJ. Antara aktiviti yang diadakan adalah ramah mesra sesama ahli, jamuan, lawatan ke setiap floor Wisma Uptrend, penerangan produk dan mcm2 lagi. Saya sendiri tak lepaskan peluang untuk datang ke majlis tersebut untuk berjumpa sendiri dengan Uptrneders lain yang datang dari merata Malaysia. Kesempatan untuk bertemu dengan TRB Founder sendiri iaitu Daniel, KJ dan Simon amtlah berharga bagi saya. Walaupun saya berasa amat rugi kerana tidak mengikuti program sehingga selesai namun kesempatan yang ada memberikan saya satu semangat untuk terus berusaha dan berjaya bersama TRB dan Uptrend..


Daniel membuat ucapan alu-aluan kepada ahli TRB yang datang..Walaupun bertubuh kecil namun semangatnya besar..Syabas Daniel..!!



Antara leader & jutawan yang berada di barisan hadapan sekali. Mereka inilah yang menjadi tulang belakang kepada kecemerlangan TRB di dalam Uptrend. Kelihatan juga Bintang AF iaitu Syawal yang dilantik secara rasmi sebagai Duta TRB Network. Kelihatan juga mentor saya En. Yusof yang segak berbaju BMW..



Kehadiran En. Peter Wong iaitu Naib Presiden Kanan (Pentadbiran & Operasi) Uptrend2u pada majlis ini membuktikan sumbangan besar TRB dalam menyumbang kepada perkembangan positif syarikat. Walaupun memberikan ucapan secara ringkas (K.I.S.S - 'Keep It Simple Sajeee) namun amanat yang diberikan amat2 berguna untuk TRB mengorak langkah ke hadapan.



Bergambar bersama Syawal AF..saya pun xpasti samada si Syawal ni memang tinggi atau saya yang pendek...




Ini adalah antara kesempatan yang tidak saya lepaskan..Saya dan isteri berkesempatan untuk berborak dan bergambar dengan JUTAWAN TRB iaitu Daniel, KJ dan Simon. Simon tiada di dalam gambar..Anda bayangkan, mereka sudah sah2 jutawan tapi tidak sombong untuk melayan kita yang masih baru ini...Nasihat Daniel pada saya..'Ok Faizal, all da best..Break Your Personal Best yaa..'Pada yang masih belum join, apa lagi tunggu..dengan access yang kita ada terus dari yang berjaya, tiada alasan untuk mengatakan bisnes ini tipu, xda potensi dan lain2 lagi yg negatif..apapun...Go Go Go Next Level...


Berborak bersama Leader Kamarul dan Redduan selepas menikmati hidangan yang disediakan oleh Uptrend kepada ahli TRB. Inilah kesempatan untuk berjumpa, bersemuka dan bertukar2 tips untuk lebih berjaya. Sifat ego, malu dan sombong perlu dikikis kalau kita nak berjaya..


Semasa menikmati hidangan, para hadirin dipertontonkan dengan tayangan EOM yang dikendalikan oleh Cikgu Aizan. Walapun menontonnya secara santai namun tips2 yang diberikan amat berguna..Konsep Hot Market, Warm Market and Cool Market antara tips yang melekat di kepala...



Penerangan tentang produk terbaru iaitu Biocera diberikan kepada ahli TRB untuk memantapkan pengetahuan tentang produk dan peluang pendapatan melaluinya.

Set Produk terbaik dari Uptrend..




Semua ahli TRB yang hadir dibenarkan untuk melawat di sekitar Wisma termasuk tingkat 2 hingga 6. Ini untuk memberikan gambaran positif kepada ahli tentnag kemajuan yang dihadapi oleh Uptrend sejak 2004 hingga kini..




BMW Team..adakah saya akan memiliki baju seperti ini?Kalau boleh saya bukan sahaja ingin memiliki baju ini, tetapi ingin memiliki disiplin, kematangan serta kegigihan seperti pemilik baju ini..
- Breaking My Personal Best -
Faizal
Profit Access Network
TRB Group

0 comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

  © Free Blogger Templates Spain by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP